5 potężnych pytań do zadawania sobie na codzień

 file0001092636622

Oto pięć potężnych pytań, które warto sobie zadawać codziennie:

1) Jakie działania podjąłem dzisiaj, aby zwiększyć swój poziom energii?
2) Na myśl o czym jestem dziś podekscytowany?
3) Jakie działania podjąłem w dzisiejszym dniu, które zbliżają mnie do osiągnięcia swojego celu:
4) Co dobrego zrobiłem dziś dla innych?
5) Czego się dzisiaj nauczyłem?

Naprawdę warto sobie wydrukować lub przepisać te pytania. Pozwolą one na refleksję nad samym sobą i poprawę jakości swojego życia. Co może być cenniejsze?

Skomentuj

